View Single Post
Old 08-07-2005, 14:43
AlainH's Avatar
AlainH AlainH is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
Er werd destijds gezegd dat de Porsches alleen maar in het eerste jaar werden toegelaten...........maar die uitspraken zijn ze bij PRC / RACB gladjes vergeten

Van horen zeggen, maar de afspraak tussen PRC en Belcar was dat Belcar enkel GT's zou worden, en BTCS enkel Tourisme... Maar aangezien Belcar zich niet aan die afspraak zou gehouden hebben, PRC ook niet bijgevolg...
Schiet mij niet af als het niet waar is, maar dat gaat tegenwoordig ( al een tijdje ) de ronde...

De TC dan;
Overdreven streng ivm met technische controles, is denk ik geen slecht iets, veiligheid gaat nog altijd voor. Overdreven administratie ? Het valt een beetje slecht dat iedereen tegelijk aan parking 69 staat aan te schuiven, ik denk eerder dat dat het probleem is. Ik denk dat decibels het grote probleem vormen ( hier zijn we er weer mee ) en dat Zolder weinig doet om de teams te helpen die wel een serieus inschrijvingsbedrag hebben neergelegd... De decibellimiet is 95, maar volgens mij kan die naar 100 gaan door wat geluidsdempende panelen te zetten op strategische plaatsen, de 60 dB in de woonwijk zal niet overschreden worden...

Ik hoop niet dat de TC zal uitsterven, maar een feit is dat er alternatieven zijn, en die zijn zeker niet slechter...