Waar het vooral aan schort is dat men de hoofden eens bij mekaar steekt ; zolder, vas, teams én piloten .
Nu proberen ze je zoveel mogelijk inschrijvingsgeld af te troggelen en je't zo moeilijk mogelijk te maken om te starten .
Je kan dan als guest meedoen, maar tenzij je voor de 1e plaats algemeen rijdt tegen wie strijdt je dan eigenlijk ? Als ze nu eens zeggen dat je minstens 3 wedstrijden (of RPN + 1 4u wedstrijd) moet meedoen om in aanmerking te komen voor 't klassement in een bep. klasse .
Als je van te voren weet dat je pas na halverwege 't seizoen weer kan aanpikken moet je niet vragen of er iets van't inschrijvingsgeld af kan ; ze antwoorden gewoon NIET (vraag gesteld via mail 21-3 en iedere maand weer opnieuw) . Ook in die mail gevraagd of een piloot die nog geen 18 is mag meedoen ; geen antwoord per mail gehad maar wel tussen de regels laten verstaan van NJEt ; in de Belcar rijden De Bock, Haschke en nog een paar youngsters under 18 : blijkbaar werkt men met 2 soorten (financiele) maten en gewichten .
Ook leuk : een sponsor die ge geintroduceerd hebt in't wereldje en als trouwe sponsor had pikken ze gewoon in voor de Belcar en zetten ze gratis op een "topwagen" ...in de Belcar uiteraard .
Decibel is nu eens iets waar ze niks aan kunnen doen ; dat zijn gewoon "eikels" die daar komen wonen zijn toen't circuit er al lang was en nu munt proberen te slaan uit de "groene golf"...
|