Voilą, race 4 zit er alweer op... score nulkommanulnulnul...
Bij deze een kort raceverslagje, al heeft het wel lang geduurd vooraleer ik zin had om er iets over te schrijven...!
Tussen race 3 & race 4 werd een grote revisie gedaan van motor, versnellingsbak, achterbrug, uniballs (allemaal

), etc...
Donderdagtraining 7/7:
Marcos draaide prima, enkel een kromme remschijf linksvoor. Voor de rest alles piccobello in orde...
Vrijdag 8/7:
Nieuwe remschijven vooraan gestoken, en tijdens ERANRACING even een half uurtje de schijven ingereden en alles op punt gezet...
Zondag - race:
Kwalificatie was prima verlopen. Ik kon de derde tijd algemeen neerzetten, en 2e in onze klasse.
Ik wou de laatste 5 minuten nog eens alles eruitpersen om toch nog de eerste startrij te kunnen bezetten. Maar in deze ronde kreeg opeens de motor geen benzine meer... en ik zette mij aan de kant. Effe gekeken, maar niks te zien aan gaskabel e.d., ik stap terug in en kan gewoon starten en verder rijden... heel eigenaardig.
De start werd door pa genomen... en hij was schitterend gestart. Samen met de Porsche van Wim Jeuris gingen ze vlot over de Kevers Porsche en was het haasje over voor de 2e positie. Dan plots zelfde probleem als in de qualif.
Aan de kant gezet en terug binnengesukkeld. GAME OVER!
We hebben dan nog de hele namiddag zitten zoeken... vanalles vervangen, en dan van de gelegenheid gebruik gemaakt om uit te testen, maar het probleem bleef opduiken... waarschijnlijk een serieuze fout in de computer.
Dat was het dus... kort maar krachtig.
CU in Francorchamps (of eerst nog de 24 Uren...? who knows

)