View Single Post
Old 12-07-2005, 18:25
Flitser's Avatar
Flitser Flitser is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Yannick R
Als je geen goede conditie hebt is 90min veel hoor.
Na een dik uurke heb ik toch al wa krampen aan mijn rechterbeen (gas geven ) en in mijn arm ook wat.
Begin dan maar al te trainen, sommigen rijden met gemak 3u aan één stuk door.

Quote:
Kzou zeggen, probeer in het begin wat te pushen zodat je meteen een goede positie hebt ofzo.
Bouw een voorsprong uit en dan kunde het wat rustiger aandoen.
Maar dat hangt vooral af van de situaties dus en den ene denkt er anders over etc ..
Pushen moet je doen in de kwalificaties, niet tijdens de race. Maken dat je vooraan op de grid staat en tijdens de wedstrijd niets forceren maar je eigen tempo rijden zodat je niet kapot zit na een uurtje. Je zal veel meer winnen door een halve seconde trager te rijden en drie uur achter het stuur te blijven zitten dan dat je volle bak gaat en om het uur moet wisselen van piloot.

Quote:
Ik heb max. nog 'maar' aan een 2u race meegedaan, maar ik denk dat zo'n 24u race wel een sfeerke heeft hoor
En of het sfeer heeft, vooral als je Nederlanders uitnodigd om de teamkleuren te komen verdedigen, is het niet JV1
De sfeer was alvast top... maar dat was dan ook het enige aangezien je dat te danken hebt aan je teamgenoten natuurlijk ... dan betaal ik liever wat meer om elders een 24u te rijden eerlijk gezegd

Last edited by Flitser; 12-07-2005 at 18:28.
Reply With Quote