Merci! Alvast hartelijk dank voor de geplaatste tips en opmerkingen! (Ze mogen natuurlijk nog altijd blijven komen...)
Wat de indoor in Olen betreft, die ken ik ondertussen wel, daar rij ik tegenwoordig wekelijks. Dat is nog een echte familiezaak!
Op zaterdag 23-07-2005 houdt men in Olen eerst nog een 3-uren race om het gewijzigde parcours "in te zegenen". Samen met een goede vriend (die ook in ons 24-uren team zit) ga ik ook daar aan deelnemen om race-ervaring en uithoudingsvermogen op te doen.

Voor eventuele geintereseerden: er zijn nog plaatsen!
Ik heb speciaal het hele weekend incl. maandag vrij, dus rust voor en na de race zal geen probleem zijn.
Zijn er dit jaar eigenlijk mede-paddockers die in de 24 uren starten? Zeg even goeiedag, dan trakteer ik een pintje!

(Alcohol schenken aan je tegenstanders: simpel en effectief!

)
@Bugalfa: Ik pas mijn kart aan, hé. Ik monteer vliegensvlug een extra hendeltje op mijn stuur, en dan schiet ik vanuit mijn helm een harpoen naar mijn voorligger!

Merci voor't aanbod om materiaal te lenen, maar ik ben zelf al voorzien. Als je wekelijks gaat tennissen heb je ook je eigen racket, niet?