Quote:
Originally posted by tsjolder
Diene Frank heeft ten eerste al een mega-irritant Limburgs accent en daarnaast zijn er toch grenzen aan subjectiviteit. Dienen kwam verdorie klaar bij het horen van de naam Mika alleen al. Baert en Verellen probeerden tenminste nog weg te steken dat ze McLaren-fans waren. Van Baert twijfel ik nog een beetje, maar Verellen is zeker anti-ferrari.
|
Vreemd. Het zal dan wel een kwestie van invalshoek zijn zelle Tsjolder. Ik lees namelijk op het sport24 forum net het omgekeerde : "wat ik zo irritant vind aan Peter Baert is zijn favoritisme voor Michael Schumacher".
Ik moet zeggen dat ik hem gewoon slecht vind als commentator, zonder dat er mij een uitgesproken mening voor de een of ander in het oog springt. Maar als ik al 5 ronden lang gezien heb dat de 4e in het klassement de 3e voorbijgegaan is, en dat mijnheer dan afkomt met "ohhhh kijk, Barricello is voorbij Coulthard gegaan" dan vraag ik me af wat die gasten daar in hun kabineke eigenlijk aan het doen zijn. Of als MS en JPM enerzijds aan het vechten zijn voor plaats 1 en 2, en wat verderop zijn RB en RS hetzelfde aan het doen voor plaats 5 en 6, en RB gaat voorbij RS, dat hij dan uitroept dat MS voorbij JPM gegaan is, vind ik echt beneden alle peil voor een professioneel commentator. Ik wil echt niet stoefen, maar 80% van de mensen van onze Paddock kunnen dat beter en weten meer over F1 dan "Laurel" Baert en "Hardy" Verellen...