View Single Post
Old 15-08-2005, 22:55
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Een overzicht van de teams die achter bepaalde landen schuil gaan:

Great Britain: Arden Motorsport
France: DAMS
Mexico: DAMS
Portugal: Carlin Motorsport
Libanon: Carlin Motorsport
Zuid-Afrika: BCN
Brazilië: ASM
USA: John Village Automotive
Pakistan: Super Nova
Malesië: Coloni Motorsport
Nieuw Zeeland: West Surrey Racing
Australië: Alan Docking Racing
China: McDonald Motorsport
Zwitserland: Een team onder leiding van Max Welti
Nederland: Racing for Holland
India: Akbar Ebrahim
Zuid Korea: Autoracing Korea
Canada:n.n.b.
Turkije: n.n.b.
Ierland: n.n.b.

Bron: Autosport

Van de teams die bekend zijn mag 85% toch wel gerekend worden tot vaste en kwalitatief zeer goede namen in de single-seater klassen. Als ik heel eerlijk moet zijn is Racing for Holland wat dat betreft een van de zwakkere namen binnen deze klasse. Niets ten nadele van Jan Lammers en Jos Verstappen maar RfH heeft nog geen single-seater ervaring en dan kan van de rest niet gezegd worden. We hebben in Ollandaise sowieso geen team dat ervaring heeft met 500 PK+ single seater wagens. Benieuwd hoe Jan en de mannen dit probleem gaan aanvallen.

Vandaag is overigens nog een nieuw team aangekondigd. Ierland gaat ook de nationale trots verdedigen. De coureur is verrassend te noemen, Ralph Firman. Zijn qoute in de press release werkt mij bij op mijn maagzuur

Quote:
I have always been very proud of my Irish heritage and am delighted to be selected by A1 Team Ireland to represent the country,” Firman, who was one of the development drivers for A1’s Lola-Zytek package
http://www.speedtv.com/articles/auto/roadracing/18879/
Dacht altijd dat die kerel een full-blood UK'er was, maar ach............voor het te verwachten prijzengeld grijpt ie graag terug op zijn tweede nationaliteit.

Via een "Nederlandse Insider" heb ik vernomen dat er ook serieuze interesse was vanuit België..........echter kwam e.e.a. te laat aan bij de sjeik. Toch benieuwd welke "groep c.q. piloot" hier achter zat.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote