View Single Post
Old 18-08-2005, 00:01
Bugalfa's Avatar
Bugalfa Bugalfa is offline
De Paddock Regular

Kom er nu pas bij uit en ik was er bij hoge uitzondering niet bij op 12-8 (je kan op 1 hand tellen wanneer ik er niet was en ik was er vanaf de 1e maal als instructeur bij) .
Je remmen (brembo 4-pots vooraan als ik me niet vergis) zijn prima en met blauwe Pagid RS 4-2 (code 1408R) ben je al safe . Best wel schijven laten afdraaien voor je nieuwe blokken van een ander type gaat gebruiken . Geperforeerde brembo schijven zijn leverbaar (www.motorquality.it en destijds op Speciale serie Coupé 20v turbo ! origineel Fiat(maar uiteraard van bij brembo)) maar geen must desgewenst heb ik alle info . peter.bens@buga.be .
Bandjes : Pirelli P zero Corsa is streetlegal en circuitbestendig (Zie Mini Challenge) .
Gebruikte Slicks Pirelli 225/600r16 kan ik tevens bezorgen van D2(hard) tot D5 zacht ; naargelang sleet ca € 50 't stuk . Mogelijk heeft Clubman (Sam Gijsbrechts) er ook nog de velgen van diens 155 (Starters Cup) passen mogelijk (pcd 4x98) voor een korte test . 2 September ben ik weer v.d. partij (Alfa 147 Pacecar o.a., race 156 evt. indien die klaar is), 7 oktober niet want dan hebben we ZTC op Spa met onze 2 156's (die hebben trouwens dezelfde remklauwen als uw Coupé...en blauwe Pagid...en geperforeerde brembo schijven) .
Reply With Quote