Quote:
Originally Posted by Rohrl-fan
Wat ik nog het ergste vond: Ik ben gewoon om tijdens het karten zo zuiver mogelijk te rijden.  Volgens mij hoort het ook zo, dat is toch een beetje de hele point van karten, niet?
Toen ik tijdens mijn tweede sessie in Eindhoven (waar enkele vaste piloten van ginder ook in meereden) gedubbeld werd, ben ik die andere beginnen volgen om de lijnen te leren. Die gast reed rally met zijn kart!  Elke ronde andere lijnen, dwarsgooien waar er de ruimte voor is, ... Zelf dan ook maar zo beginnen rijden, en direct een volle seconde van mijn tijd af!
Dat zo een racefamilie een dergelijke piste uitbaat...
Jammer! 
|
Ik had volledig hetzelfde gevoel. Je kan daar niet de ideale lijn rijden, die karts in combinatie met die onwaarschijnlijke piste reageren daar veel anders op. Het is daar zo'n wilde boel en ook nog slecht verlucht (normen??) en die sputterende motortjes achterop stoten heel wat vuile boel uit. Pisteregels worden helemaal niet opgevolgd, zo reed ik 7-8 ronden lang achter iemand die al die tijd al blauwe vlag kreeg. Er zat ook maar 1 baancommissaris op zo'n tennisstoel na die metalen kuipbocht, daarnaast was er niks te vinden van signalisatie of zwaailampen. Ik kon er gisteren ook niet bij hoe de familie Hezemans dit onder hun naam durft te beheren.
En nu ik de foto's van Mike Hezemans nog eens bekijk: die zat gisteren aan de kassa. Ik vertelde hem dat ik m'n 2e sessie wou inruilen omdat ik de piste echt slecht en onveilig vond en hij antwoordde: 'Nou ja, moeilijke piste, hé'. M'n ticket voor m'n 2e sessie nam hij niet terug en ik heb deze dan gewoon aan iemand doorgegeven. Die kerel komt wellicht nog wat aan de kassa zitten om zo de sensatie hoog te houden in z'n kartcircus: 'Wow, ik heb weer met Mike kunnen spreken vandaag, hij zat aan de kassa!!!'.