View Single Post
Old 24-08-2005, 12:37
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Twee vraagjes weer van deze richting:

- Iemand ervaring met Hasegawa-sets? Ik heb er ene via Yezzz op de kop kunnen tikken voor € 15 (een Lancia Stratos). Hoe zit dat met details en uitwerking? Niveau Tamiya of niveau Heller??

- Welke plakband gebruik je best bij het afplakken van je body bij het spuiten? Ik gebruik de gewone bruine rollen die ook bij het verven van deuren gebruikt worden. Goedkoop, maar niet perfect heb ik ondervonden bij mijn Ford Focus WRC '01. Iemand raadde me aan "gele" plakband te gebruiken. Die is fijner en kleeft beter... Die persoon heeft wel geen ervaring in modelbouw...

Ondertussen heb ik rekening gehouden met de tips voor de decals. Het viel me op dat ze toch steeds na ongeveer een 13-tal seconden goed loskomen (bij heet water). Ditmaal heb ik absoluut geen miserie ermee, ze blijven zitten. Ik ga het dan toch houden op het feit dat het bergwater was dat niet echt warm genoeg was, samen met een beetje ongeduld in het wachten...

Ik probeer zo gauw mogelijk wat pics van de Focus te posten. Eerst op een site vinden waar ik de pics gratis kan stallen om dan links te gebruiken...
Reply With Quote