Quote:
Originally posted by Rrubinio
Wie zou er als speaker kunnen fungeren op VRT of Kanaal 2 ?!
Frank van JimTv (Belcar piloot)
|
Als je zo'n dingen durft te verkondigen, mag je zeker geen kommentaar geven op Peter en Filip ! Frank (with all due respect) zit soms in een auto tijdens een Belcar wedstrijd, maar hem daarom piloot noemen en alle kennis vandien toedichten ?!?
De enige reden dat de verslaggeving op Ka2 niet alles was (inderdaad was) is dat Filip en Peter met een zeer krap budget werkten en geen cameraploeg of zelfs assistent of pitlane-interviewer hadden. Ik durf u verzekeren, ALS de VRT er niet een bom geld tegenaan gooit (bovenop de gewone rechten) DAN zal de verslaggeving er zeker niet op vooruit gaan!
Een commentator die niet een beetje supporter is voor de ene of de andere piloot staat gelijk met iemand die eigenlijk niet écht geïnteresseerd is in de sport maar gewoon zijn uurtjes komt kloppen. Van mij mogen ze dus best de ene of de andere een beetje meer aan bod laten komen (tijdens een GP is er toch tijd genoeg), als de info maar volledig en duidelijk is.
Voor precieze tech-info moet je ook niet bij de TV zijn, maar veel lezen (ik kan jullie "Racecar Engineering" aanraden).
Ik wil niet degene zijn die alles beter weet, maar in deze hele thread werd het alsmaar duidelijker dat de beste stuurlui aan de wal staan en dat moest mij toch even van het hart!
voor het volgende seizoen : HOOP DOET LEVEN
('k weet dat mijn reaktie rijkelijk laat komt ... "wegens omstandigheden")