Door omstandigheden heb ik niet kunnen spelen, niet dat het veel uitmaakte want de top-3 die ik in gedachten had, zou me welgeteld "0" punten opgeleverd hebben. (insiders kunnen dit bevestigen)
Anyway, 't is niet omdat ik dus niet gespeeld heb, dat ik aan deze prono geen plezier beleefd heb, zelfs integendeel. Met al die jokers was het natuurlijk rijkhalzend uitkijken bij het ingeven van de resultaten, naar wie er nu het best gebruik van zou kunnen maken. Wel, 't was goed, maar het viel dan ook weer wat tegen gezien de Joker spelers (Kulgan, The Leader, Sennake, Zaibatsu Racing, vanni, Swa en Button@) niet verder kwamen dan 32 punten... Ei zo na hadden Button@ en vanni, met slechts Gronholm en Duval op de verkeerde plaatsen, de volle pot (60ptn) binnengesleept... Hierdoor schuiven ze allemaal wel op natuurlijk, maar de onderlinge afstand blijft weliswaar gelijk. In ieder geval, goe gespeeld mannen!!
Rasse verdiend verder nog een zeer verdienstelijke vermelding met het volledig juist hebben van de prono, dus goed voor 30 punten en dit zonder joker! Sjiek gespeeld!!, de jokermannen kunnen hier nog iets van enz.
ps. de namen in bold zijn diegene die reeds hun Joker hebben ingezet.
Tot de volgende! De eindsprint kan nu pas echt goed gaan beginnen.