mja ik geef je akkoord dat een aantal mensen niet het technische inzicht hebben dat je zou mogen verwachten. Dit heeft echter wel een financiele oorzaak. Ik kan mij niet door een berg geld, snel alle technische inzichten in de F1 duidelijk maken (alhoewel, maar daar gaat het niet over)
Maar als ik geld heb kan ik makkelijk mensen die wel die kennis hebben makkelijk overtuigen om voor mij te komen werken. Die mensen kun je over de streep trekken door de financieel gunstige zaak die ze eraan kunnen doen.
En laat ons ff 1 ding doen he. en de VRT het voordeel van de twijfel geven. Ipv van de VRT nu al af te kraken kunnen we ze maybe de kans geven om evengoe of nog beter de doen als de RTBF.
Bovendien moet een omroep nog altijd het gemeenschappelijk belang dienen. Wij staan als autosport-freaks nu wel in een heel uiterste kwa interesse. Je kan van een omroep niet verwachten dat ze een uitzending maken met bijna alleen technische details en hun juiste benamingen. Dit zou het wel interessant maken voor ons, maar totaal onbereikbaar en oninteressant voor de leken (bv mijn ouders).
Wij weten bv allemaal wat wishbones zijn, maar dat moet ik aan mijn ouders niet vragen zene.
Tussen deze benaderingen zal de VRT een gulden middenweg moeten vinden.
airco