Quote:
Originally Posted by Jo Smets
@ Joep,
ik begrijp helemaal wat je bedoeld, maar ik ben het er NIET eens met je standpunt.
Ik rij zelf ook niet als het fel regent, dit ten eerste omdat dan mijn ZEER DURE auto nat wordt, ja NAT, dat durf ik hardop te zeggen. Regen kruipt overal in, en verhoogt de slijtage aanzienlijk. En ja er zijn nog mensen die van hun auto houden. Ten tweede is de kans op een schuiver en dus schade veel groter.
Enige pluspunt aan regen = je leert er veel van.
DUS ... Als ik jou was zou ik wat respect hebben voor iedereen die op circuit rijdt of aan autosport doet. En niet menen dat iedereen die fun wil hebben, onmiddelijk op het circuit moet driften  . Het is en blijft een sport, en dat moet plezant en betaalbaar zijn en blijven.
Wat betreft GROENE RIJDER .... HEEL GROOT GELIJK.
ok, daar hebben we dan beide een hekel aan
PS: No hard feelings, just expressing my frustration.
geen probleem, we praten er een keerje over met een pint in de hand, ben benieuwd naar uw mooie auto. Zeker een keer laten zien he!?
See U on friday,
helaas helaas helaas niet, heb verplichtingen op Warneton. life is all about choices
Jo Smets
|
ik respecteer je mening, maar om niet te gaan rijden als het regent omdat je auto dan nat wordt en daarvoor te duur is, vind ik een slecht excuse. Dan rij je een auto boven je budget of boven de rijvaardigheid. Ik hou ook van m'n auto's en daarom gebruik ik waar ze voor dienen. Zo hard of zo dwars mogelijk.
Ik heb voor iedere coureur en drifter juist heel veel respect. Ik tracht juist om voor ieder budget het racen of driften mogelijk te maken. Ik ben niet van mening dat alleen driften fun is; racen en driften geeft mij evenveel fun en van beide leer ik dagelijks. Maar als het regent, sneeuwt of hagelt, dan ga ik als een speer het circuit op. Niet om als een dolleman de auto in de prak te rijden, maar om stap voor stap de limiet van de auto en mezelf te verleggen.
Dat men niet gaat rijden omdat anders de auto nat wordt, klinkt mij als Chinees. We verschillen gewoon van mentaliteit, maar vergeet nooit dat ik voor iedere coureur en drifter respect heb. Ik heb wel een zwak voor de low budget racer/drifter, die zich met minimaal materiaal een weg ophoog knokt.