View Single Post
Old 03-09-2005, 17:12
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular

Race 5 - Gm Racing

Omdat het zo stil is in het kamp van de TC enkele nieuwtjes van ons team.
We bereiden ons sedert nu al 2 zaterdagen voor op de volgende race.
De motor met boite is eruit genomen om de koppeling na te zien en ja hoor... was wel nodig want de iets te lange boutkoppen van het vliegwiel hebben de veren van de koppeling beschadigt.
Dus een nieuwe andere koppeling plaatsen + de koppen van de vliegwielbouten 1 mm. laten verkorten. (+ vliegwiel terug iets lichter, overdrijf ik ??)
Ook zal een klein olielek door een lekkende dichtingsring achter het vliegwiel opgelost worden.
De 2de gereviseerde sequentiele versnellingsbak gaat geplaatst worden en die gaat de 2 laatste races moeten afwerken (de oude werkte nog maar begon toch tekenen te vertonen van slijtage....)
Ook hebben we een scheur ontdekt in de demperlijn, dus laswerk.
Voor het overige worden de voorste remschijven vervangen (vol met scheurtjes)
De oliecarter hebben we ook onder handen moeten nemen omdat de draad van de oliestop naar de filistijnen was, dus laten oplassen en andere draad.
Ook hebben we een nieuwe voorbumper aangekocht, niet de originele maar een exemplaar welke lager komt met enoooorme koelgaten. (coole look voor het nu toch wel verouderd Meganeke)
We hebben hem nog niet.... heb hem via E-Bay, dus afwachten of m'n bod voldoende was.
Voor het overige geen problemen in tegenstelling tot de 2 vorige seizoenen, wat een luxepositie, nadeel is dat ik zoveel meer kan schrijven en dat hetgeen ik nu schrijf minder "spannend" is !
Ik kijk er alvast naar uit om op Francorchamps te kunnen rijden en hopelijk doet NICOLAS DECLERCK terug mee als 2 de piloot.... tot op heden nog geen zekerheid. Zoniet zoek ik dringend een goede en snelle 2 de piloot op onze inmiddels zeer competitieve wagen in klasse 4.- (reeds 2 maal tweede dit seizoen in klasse 4 en een 1 ste plaats is mogelijk.) (budget 1500 euro en dit voor een training van 30 min. en een shift van 2 uur rijden, dus niet duur !)
Geinterresseerden kunnen altijd emailen: luc@garden-machinery.com
Doei
Luc
GM RACING
Reply With Quote