Het is niet altijd feest met SRT in het FFSA GT. De winnaar van de 24 uur van Zolder 2005 heeft een kleine interne BBQ gehad op het circuit van Albi. Toch wel een prestatie van SRT. Op zondag winnen en feesten............en de week erop met die kist weer aan de start van de volgende wedstrijd. Hoezo sport? Regelrecht maatwerk van een bedrijf
Quote:
De Corvette van SRT, die vorige week de 24 Uren van Zolder heeft gewonnen, heeft gisteren op de omloop van Albi vuur gevat tijdens de kwalificaties voor de Franse GT. Door het amateurisme van de Franse baanposten liep de Vette behoorlijk wat schade op, maar de auto kan hersteld worden.
http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...hp?newsid=9577
|
Selleslagh laat niets heel van de veiligheidvoorzieningen op het circuit van Albi. Als ik e.e.a. zo lees kan ik me niet voorstellen dat zoiets mogelijk is op Zolder, over Spa laat ik me niet uit  Sommige Zolderse baanposten  hebben dan wel een groot mondwerk maar dit brandje zou daar zeer zeker vlugger geblust zijn.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Last edited by Mark; 04-09-2005 at 19:49.
|