View Single Post
Old 15-09-2005, 01:46
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally Posted by Baron
Ik vrees dat de toenadering tussen Belcar en BTCS echter ook wel de doodsteek voor de Touring Cup kan betekenen.
Niet vergeten dat men op dit moment spreekt van "slechts" twee wedstrijden die gelijk zullen georganiseerd worden. De grote mutatie van TC naar BTCS zullen we niet direct zien, denk ik. Misschien kunnen enkele TC-teams deze gelegenheid wel eens gebruiken om een stap hoger te gaan en BTCS te rijden tijdens deze weekends. Ik denk dat we het er over eens zijn dat deze stap kleiner is dan een stap van TC naar Belcar. En een team dat hogerop wil, kunnen we toch enkel maar steunen.

Ik ben het er inderdaad mee eens dat CZ de nodige inspanningen dient te leveren om ook TC levend te houden en denk dat het hiervoor 5 voor 12 is gezien de dalende tendens in het aantal teams. Het niveau daarentegen vind ik goed en heb dit seizoen ook al enkele spannende wedstrijden gezien.

Zijn er ook geen teams actief in zowel Belcar als BTCS (en of TC) ? Hoe gaan zij dit tijdens deze weekends oplossen ???

C U
Reply With Quote