Quote:
Originally Posted by Raikkie
ik denk dat de "échte" DTM-piloten wel sneller rijden met die taxi...
|
Nou dan denk maar opnieuw
Quote:
Niet veel later zat een verbaasde Jos in de 2004 versie van de Opel Vectra GTS V8, de oude auto van Heinz-Harald Frentzen. En werd vriendelijk uitgenodigd om maar eens wat rondjes te rijden. Jos: “ik dacht gelijk: dit wordt leuk en trok mijn pak aan en zette mijn helm op. Ik heb een rondje of 12-15 gereden en het ging gewoon supergoed. We hebben helaas geen rondetijden maar we hebben mijn rondjes naast die van een aantal coureurs gelegd die vandaag met hun 2005 DTM auto’s reden en het bleek dat ik in bepaalde bochten gewoon sneller was en later remde. Alleen op rechte stukken en snelle bochten kwam ik wat tekort maar goed, ik rij dan ook met de oude auto én op oude banden.” www.verstappen.nl
|
Gisteren heeft Joske niet gereden in de A1GP wagen, zogenaamd vanwege technische problemen  Later meer hierover........
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|