View Single Post
Old 19-09-2005, 10:45
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular

Zaterdag 17/09 hebben we de motor terug ingebouwd, dit ging uiteraard probleemloos en héél snel. (in een tamelijk recent verleden hebben we deze echt en zonder overdrijven zeker meer dan 30 maal uit en ingebouwd, dus we kennen het door en door !)
Nog juist de zetel goed plaatsen op een nieuwe metalen support.... geen aluminium meer want de voorgaande race 4 was die doorgebroken en heeft Nicolas Declerck een 40 tal minuten rondgereden met een wankele zetel welke een eigen leven begon te leiden... als resultaat een verlies van de 8 ste algemene plaats naar een 13 de....
Omdat we in Francorchamps niet onderhevig zijn aan decibels gaan we in alle haasten een lichtere uitlaat bouwen met slechts 1 potje inplaats van de huidige 4 potten ! gewichtwinst van meer dan 30 kg !
Ook de aanzuig van inlaatlucht zal vrijer worden, Leve Francorchamps !! (tijdelijk want ik heb vernomen dat ze daar ook de db. schroef zullen moeten terugdraaien.)
Voor de rest monteren we onze nieuwe voorbumper welke ik via Ebay gekocht heb (als die er ooit komt want met een betaling op voorhand weet je nooit natuurlijk .... en die is er nog steeds niet)
Ook de remmen zijn optimaal in orde gebracht met nieuwe schijven vooraaan, verse olie enz....
Dus mannen, we zijn er bijna klaar voor, nog 1 zaterdagje flink doorwerken en Meganneke staat te trappelen om de redaillon op te vlammen en 't mag zelfs regenen voor mij ! (liefst geen regen voor de gezelligheid van de mecaniekers en de 3 man verwacht publiek om 9 u. 's morgens )
Doei
Luc
GM RACING
Reply With Quote