Ik denk dat ik een karting weet waar we volgend jaar niet meer gaan terugkomen
Een gigantisch verschil tussen de karts (zowel een aantal te snelle als een aantal veel te trage karts) en dan nog een aantal andere zaken die serieus misliepen.
Een kort verslag van rhino racing 2. Tijdens de kwalifs merk ik dat we een redelijke kart hebben en ik blijk gelijk te hebben. Resultaat was een 5de plek op de startgrid. Kan echter een goede start maken, de 4de plek veroveren en het gat met de 3de dichtrijden. Wat me wel verontrustte, was dat ik altijd maar een getik hoorde (lager??). En net voor ik Mike kan inhalen, gebeurt hetgene dat ik vreesde: mijn wiel brak af. Vermoedelijk hebben er vandaag dus een paar iets te brut over de curbs gereden met die kart (ikke niet

). We verliezen 2 rondes tegen dat we een nieuwe kart krijgen. Die is nog een tikkeltje beter dan de vorige en kan zelfs binnenkomen op een 9de plek. Dieter neemt dan het stuur over en kan nog verder opklimmen, maar enkele rondes voor het einde vallen we dan nog eens zonder naft.
Een afgebroken wiel en dan nog eens zonder naft vallen is een beetje teveel van het goede

Een race om heel snel te vergeten dus!!!