Quote:
Originally Posted by redje
al had ik gehoopt om MS Racing langs de buitenkant in te halen, maar dat was teveel van het goede..
|
Idd, dat had je wel gewild hé

, ik zag je al direct kome bij de start en kmoet zegge; is nie makkelijk om te verdedigen als je al zo dicht bij elkaar start, je had daar zeker een goede poging gedaan, maar zo rap ging ik men plaats natuurlijk niet verliezen

.
We hebben inderdaad lang achter elkaar gereden, bijna voortdurend op zelfde afstand van elkaar, tot ik idd iemand van de drinkebroers moest dubbelen (kd8 dat het niet Maarten was maar kan me ook vergissen), en dat ging idd niet makkelijk, ze deden alleszins goed hun best om te verdedigen.
Als ik het mij goed herinner waren we beiden, kort achter elkaar rijdend, aant proberen om De Drinkebroers te dubbelen, en geraakte ik er met veel moeite voor en toen dacht jij me langs de binnenkant in te halen. Op die moment heb ik me nog juist voor jouw gezwierd, (toen kreeg ik een duwtje van jouw, maar men eigen schuld, hoort erbij natuurlijk) en op het nippertje ben je mij dan toch niet voorgeraakt. Dat was de enige moment die ik me herinner waarin je het dichtste bij stond om me voorbij te steke, maar dus niet gelukt
Ook ergens later in de race zag ik Wiffe van Tsleepend wieleken voor mij en die verdedigde zich alsof zen leven er vanaf hing, maar dat was eigenlijk helemaal niet nodig, want ik ging hem dubbelen ipv voorsteke