View Single Post
Old 27-09-2005, 11:06
Frederik's Avatar
Frederik Frederik is offline
De Paddock Rookie

Nog eens een reactie van het 2e Calamitas team . Zoals ze ons gezegd hadden zou alles van dit circuit afhangen of we dit als schrapresultaat zouden aanrekenen of niet.Wij maar afwachten en met goede moed de kart instappen. Om te beginnen vond ik het vrij irritant geen tijden te kunnen zien, ik werd toen maar 7e of 6 gezet op de grid na de qualifs. No problem dacht ik, maar zodra de race begon wist ik toch dat er iets scheelde aan de kart. Ik kon niemand bijhouden terwijl ik me op dit circuit het meest heb gegeven. Maar er was geen trekkracht,iedereen kon makkelijk van me wegrijden,alleen in de bochten kwam ik een tikkeltje dichter...De meesten zullen het wel eens zijn: Dit kartingcircuit is zeker niet het beste uit het pak Toch proficiat voor the old men2,die met een overwinning naar huis zijn kunnen gaan .
Dit maakt de situatie in het kampioenschap wel heel spannend; we gaan er alles aan doen om de 3 volgende circuits te overmeesteren en we zullen zien wat het geeft. Alvast tot dan Bye