Nieuws van 't GM front.
Vandaag zaterdag 1 oktober terug een werksessie achter de rug.
Uitlaatlijn is afgeraakt met 1 dempertje, in m'n vorige thead sprak ik over 30 kg winst... was te optimistisch = 21 kg. ...toch niet mis die winst !
Maar een mooi lawaai om kippevel van te krijgen ! maar toch niet overdreven ook voor pijnlijke oren te krijgen zoals bij enkele Belcar machines !
Natuurlijk moest er iets misgaan, bij de montage van de 2 de bak had ik een schakelhendel op laten monteren bij de revisie om deze bak zo compleet mogelijk te hebben, bij onze proefrit op ons industrieterrein kon ik moeilijk van vitesse afkomen en de achteruit ging ook niet.... wat bleek?
De hendel was niet conform met de oude welke nog op de oude bak zat en botste tegen het stuurhuis (deze afwijking was héél moeilijk te zien, je moest ze alletwee naast elkaar leggen ...)
Dus terug enig sleutelwerk om de hendels te verplaatsen en alles terug bij te regelen.
Bij een nieuwe proefrit op ons industrieterrein bleek alles terug normaal te werken en het werd tijd dat we de proefritten staakten want er kwam al wat volk kijken en we verwachten de politie wegens een telefoontje van enkele negatievelingen uit onze buurt welke ons bij voorgaande proefsessies soms langzaamaan tekens deden.
Rond 16 uur was de werksessie afgelopen met nog enkele futiliteiten welke moeten gebeuren op donderdag 6 oktober waarna de truck opgeladen wordt...
Dus we zijn er meer dan klaar voor !
Doei
Luc
GM RACING
|