View Single Post
Old 10-10-2005, 22:18
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Het is altijd triestig nieuws, eender wie het overkomt. Alle teams hebben wel een quad ofzo bij maar de fout die er wordt gemaakt is dat ze gewoon veel te hard hiermee rijden.

Aan ene kant begrijp ik dat ze goed moeten doorrijden als ze iets op tijd moeten gaan halen. Maar vertrek dan op tijd!

Misschien een oplossing is een aparte rijstrook in de Paddocks houden voor de teams met hun quads...

Wat me de laatste tijd opvalt is dat er meer en meer scooters rond rijden in de Paddocks. Hier heb ik niks op tegen als ze van teams zijn. Maar de scooters zijn (meestal) van jonge kerels van rond de 17jaar. Dit zie je doordat ze een beetje zijn getuned, om het zo te zeggen.

Hier moeten de Circuits iets aan doen. Neem bijvoorbeeld Circuit Zolder. Als we aan Paddock 6 nu eens een parking maken voor scooters (en motors). Natuurlijk gaan de meeste hier niet opstaan met hun scooter maar laat ze er dan een persoon extra zetten die alles in 't oog houdt want er staan er al 2 voor de parking, de verharde parking langst de camping (aan 't water).

De teams geef je gewoon een bepaald pasje dat ze op hun scooter/ quad plakken. Dit wordt in 't begin van het seizoen/wedstrijdweekend gegeven. Maar laten ze dan hun voertuigen inschrijven zodat alles goed verloopt.

Dit alles gezegt wil Ron Van de Water nog veel beterschap toewensen en hopen dat hij er bij is tijdens de Race Promotion Night.

Mvg...
Reply With Quote