View Single Post
Old 11-10-2005, 09:55
Clubman Clubman is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by serge
Als ik mij goed herinner, heb ik ooit eens aan het begin van het seizoen een soort reglement gekregen van Circuit Zolder. Hierin stond vanalles met betrekking tot de organisatie. Een puntje daaruit was ook dat gemotoriseerde voertuigen niet mogen bestuurd worden door minderjarigen...
Is er iemand die dit ooit controleert of daar een opmerking over maakt?
Gewoon de regels die er zijn toepassen en er worden al een hoop problemen vermeden.

Serge
nee, hoor niemand controleert dat, maar wel komen zagen en mekkeren als je durft iets te koop aan te bieden ( tweedehands materiaal) !
Hoewel het niet uitsluitend de jonge snaken zijn, vertegenwoordigen zij wel het grootste probleem.
Zoals iemand al aangaf , DUIDELIJKE STICKERS op de quads en scooters, zodat je goed weet welke van wiens team is. Wie het dan uithangt, kan meteen die sticker inleveren voor de volgende 2 evenementen : het zal rap gedaan zijn.

Wat me ook ergert aan die dingen ( buiten dan het duidelijke gebrek aan opvoeding van de bengels in kwestie ) is dat die dingen soms MEER (vééél meer) LAWAAI MAKEN DAN DE AUTO's en DAT EVEN ZEER TIJDENS DE MOTORSTILTES.
Voor een halve dB word je van het circuit geplukt, maar tegen die ellendige lawaaidinges wordt niet opgetreden ! De wereld op zijn kop !
Reply With Quote