View Single Post
Old 14-10-2005, 01:25
4ever_karting's Avatar
4ever_karting 4ever_karting is offline
De Paddock Rookie

Hey,

Ik heb de laatste tijd niet stilgezeten en kan je dan ook volgend nieuws aankondigen.

Marc Goossens is vanaf deze avond exclusieve peter van 4ever Karting. Ik heb zonet enkele uren doorgebracht met deze Belgische topracer en het is echt een sympathieke en toffe kerel. Klik even door naar www.marcgoossens.com

Dan wordt ook onze toffe need-for-speed dame Brunhilde Verhenne exclusieve meter van onze kartingclub. Kijk ook even op www.brunhilde.be

Om jullie allemaal mee te laten genieten van dit fantastische nieuws, zal ook elk team een leuk geschenk ontvangen op onze volgende 75' race op zaterdag 29 oktober. Dit als dank voor jullie aanwezigheid en sportiviteit bij de vorige races en dit ook als start van heel wat nieuwe dingen die nu werkelijkheid kunnen worden. Ik blijf er zeker aan werken om alles rond het karten plezant, interessant en origineel te houden.

Stuur dit nieuws gerust door naar kennissen, vrienden, collega's, ... die ook van karting houden. Laat hen een mailtje naar me sturen om zo opgenomen te worden in onze mailinglist. En geloof me, er zullen nog interessante dingen volgen.

Groeten & graag tot de 29e!

Frederik

4ever Karting