Quote:
Originally Posted by marcel
Zondag is dat in mijn ogen toch gebleken. normaal zie je hem na een spin in de gravel bak de marshalls aansporen om hem uit de bak te duwen. ditmaal stapte hij gewoon uit, en liep duidelijk verveeld terug naar de pits.
vorige week in Japan ook, hij vocht nog wel een beetje terug, maar het gebruikelijke Schumi-"vuur" was er niet meer bij.
Als hij nog kampioen zal worden, zal het toch zeker aan de wagen moeten liggen
|
Zijn opgave zondag is volgens mij geen gevolg van een gebrek aan motivatie maar eerder het resultaat van het gezond verstand gebruiken. Hij kon geen punten meer pakken om hoger in het WK te eindigen. Enerzijds omdat hij niet vooraan reed, anderzijds omdat hij met banden reed waarvan niet was geweten of die de eindmeet gingen halen. Zijn achtervolgers in het WK bij de piloten vormden geen bedreiging (Montoya reed al niet meer mee en Fisichella zou niet genoeg punten kunnen halen), maar ik twijfel of Schumi een verschil ziet in P3 of P5. Voor een meervoudig WK telt enkel P1 (en voor de centen moet hij het niet meer doen).
Waar ik je wel (gedeeltelijk) gelijk in geef is het feit dat hij nog WK kan worden, maar de wagen moet goed zijn. Ik voeg daaraan toe dat ook de piloot goed moet zijn. Als de Ferrari goed is, dan zal Schumacher nog altijd beter moeten doen dan Massa.