Thread: Hdi ?
View Single Post
Old 01-11-2005, 15:48
FastFons's Avatar
FastFons FastFons is offline
De Paddock Regular

Toch komt die garantie niet uit de lucht gevallen, in alle betrouwbaarheidsstudies staat Toyota bovenaan. Alle japanse wagens hebben dure wisselstukken, maar ik betwijfel of het op lange termijn duurder uitkomt. Daar komt nog bij dat ik in Toyotas enkel beproefde techniek zie terwijl andere merken soms nauwelijks geteste electronica invoeren (zie bvb mercedes die volledig hun naam verknoeid hebben de laatste jaren).

Ik ben zelf een grote VW fan, maar ik moet daarvan ook toegeven dat deze peperduur zijn zowel in aankoop als in onderhoud. Langs de andere kant verbruiken tdis altijd net iets minder dan de concurrentie. Ik rij zelf met een seat (tdi) en mijn onderhoud is ook zeer goedkoop, omdat ik het zelf doe
Bij een opel moet je ook in het achterhoofd houden dat hij na een tijd bijna evenveel olie verbruikt als diesel

Citroen geeft veel waar voor zijn geld vind ik, maar ik ben toch niet zo'n enorme fan aangezien mijn schoonouders citroen na citroen miserie hebben (ge snapt het niet dat ze het blijven kopen)

FF