View Single Post
Old 01-11-2005, 23:04
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Vraag 39 was er voor mij teveel aan. Hoewel ik na enkele foutieve pogingen toch doorhad in welk hoekje ik moest beginnen zoeken (Belcar), werd mij snel duidelijk dat het jarenlange volgen van de Belcar "vanachter den draad" mij onvoldoende oplossingen zou bieden, ik ken die piloten immers hoofdzakelijk alleen maar met de helm op het hoofd. Vanierschot en Hillebrandt had ik er vrij snel uigefilterd, nooit had ik echter durven vermoeden dat "mijn" Anthony Kumpen uiteindelijk Marc Goossens zou zijn. Ik kan de schuld nog altijd naar mijn dochter doorschuiven, zij had een aantal foto's van Antony diep in de ogen gekeken en hem duidelijk herkend. Ja, jonge meisjes hé
Eveneens straf vind ik dat ik een aantal namen juist heb, maar bij de verkeerde ogen: Kumpen, Thiers, Wauters. Aan Cohen en Dupont zou ik dan weer nooit hebben gedacht. In ieder geval heeft Pompierke hierbij zijn voordeel kunnen doen, hij beleeft de Belcar immers aan de juiste kant van den draad en dat is hem ook gegund. Iedereen heeft tenslotte wel ergens een specialiteit. Hij mag zich de verdiende winnaar noemen ,ik ben dik tevreden met mijn tweede plek. De strijd was dit jaar bijzonder hard tot op het einde, het nieuwe puntensysteem zit daar zeker voor iets tussen. Voor de pure gokkers is dat minder goed nieuws.

De organisatoren verdienen alvast een pluim voor weer een mooie quiz.
Zelf denk ik eraan om van 2006 een sabbatjaar te maken, 4 jaar op rij in de top drie, het vreet aan een mens zijn kas
Reply With Quote