View Single Post
Old 13-11-2005, 14:56
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular

@ stars (Michel)
Hey Michel is de kater over ? ikzelf heb er nog moeilijkheden mee en betreur dat ikzelf niet dit defect gehad heb tijdens mijn shift....99/100 reden we toen uit op het podium (of tot aan....) Er moest toch een lichtje opgaan bij de piloot bij het plots stilvallen met een naknal, dit moest wel een ontstekingsfout zijn !
Enfin, we zijn (goddank) niet allemaal technische "bollebozen" anders zou het ook een beue boel zijn !
Waren ook blij met je deelname en vonden je een patente kerel, ik hou zeker contact met je vanuit het warme Zuid-Frankrijk en wie weet zetten we samen iets op voor volgend seizoen ?
Men spreekt van wedstrijden van 1 u 30 binnen de Belcar groep en dit zou misschien financieel wel haalbaar kunnen zijn met 2 piloten.....
In elk geval wordt de racewagen met onderdelen behouden, enkel de vrachtwagen MOET verkocht worden (met spijt!)
Groeten
Luc
GM RACING (....ook een naam die gaat verdwijnen)

Ps: GM RACING gaat waarschijnlijk naar een idee van "Ross Brown" Patrick omgedoopt worden naar PANIC RACING, lijkt me zo grappig dat ik dit waarschijnlijk ga aanvaarden
Reply With Quote