View Single Post
  #84  
Old 13-11-2005, 21:02
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by Loeten
@ Huudo

PS Huudo, ik wil je voor alle duidelijkheid erbij zeggen dat ik nu niet betweterig wil doen of je tegen de schenen schoppen of zo. Ik bekijk het eens uit een ander standpuntje... No hard feelings??
No hard feelings, maar zo lang ik hier in hoedanigheid van moderator rondwaar, zal ik me knalhard blijven verzetten tegen iedere vorm van "ma", "ni", "kweetal" enz. Dat heeft niets, maar dan ook niets met spellingskunde of een nieuwe computer te maken, maar gewoon met luiheid, of laat ik het gemakzucht noemen, om volledige woorden te willen uittikken. 15, 19 of 25 jaar oud, het is naast de kwestie als je dat soort woorden (die er overigens geen zijn) gebruikt. En natuurlijk gaan we niet moeilijk doen over een tikfout enz.

De laatste verwittiging gold dan ook als dat. En wat blijkt:

Quote:
Originally Posted by scoobyfreak
ik heb al gezegd dat ik er probeer op te letten ! ik kan ook niet meer doen dan er op te letten en herlezen en verbeteren waar ik denk dat ik een fout schrijf! en als doende leert zegt men altijd!! en ik ben 19 maar dat doet er niet toe.heb met moeite 3 maanden mijn pc en leer nog alles! en als je wil dat ik niets meer zeg moet je het maar zeggen!
Dat mits de nodige moeite, het perfect kan.

Aan Scoobyfreak:
Bedankt voor de moeite. Het wordt zeker geapprecieerd en posten nu maar op de ingeslagen weg.

Uw Rechtvaardige Rechter.

ps. 'k zal nu eens snel in de indrukwekkende lijsten van Sennake duiken...
Reply With Quote