View Single Post
Old 14-11-2005, 20:36
B.V.S.'s Avatar
B.V.S. B.V.S. is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by GM RACING
Ter titel van bevestiging : Tijdens m'n shift heb ik de Marcos defect zien geraken en de piloot (vader of zoon Samang?) is langer dan 40 minuten bij de wagen gebleven om deze te trachten terug op gang te brengen.... zo hoort het!
Dag Luc,
Spijtig voor jullie, want het ging goed hé. Wij hebben ook weer met de nodige pech te kampen gehad (poulie krukas gescheurd -> metaalmoeheid of steen erop gevlogen?)
Als ik moest lappen wat die piloot bij jullie lapte dan zou ik er ook niet goed van geweest zijn denk ik.
Bij ons was Peter Van Delm op dat ogenblik aan het rijden. Wij proberen in zo'n geval eerst heel duidelijk het probleem te omschrijven (communicatie of gsm). Dan wordt er bij het team beslist wie er naar de wagen gaat met welk materiaal. Wij dachten in eerste instantie dat een sensor stuk was. Peter had het nodige materiaal door de draad gekregen en was met de herstelling begonnen. Toen hij hiermee bezig was zag hij dat de poulie volledig naar de haaien was met de definitieve opgave tot gevolg. In totaal is hij ongeveer 50 minuten bij de wagen gebleven om hem te proberen te herstellen...