View Single Post
Old 15-11-2005, 23:18
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by raceboy
Moet zowat het stomste contract ooit zijn , dat contract tussen Ecclestone en de Waalse regering. Is daar eigenlijk ooit over onderhandelt?
Ik hou en haat van die Bernie E. Al je er toch zoiets doorgedrukt krijgt bij een regering moet je toch over bepaalde unieke capaciteiten bezitten. Jammer dat hij ze aanwendt ter eer en meerdere glorie van zichzelf.

Quote:
Dossier Francorchamps: Geen F1 is duurder dan wel een

http://www.hbvl.be/nieuws/politiek/default.asp?art={2DDA8098-211F-4033-A8AF-5AF1E6AE33E2}
Volgens mij klopt dat niet helemaal

Organiseren: De vergoeding betalen aan Bernie E + organisatiekosten, maar wel de inkomsten uit de kaarten.

Niet organiseren: Boete betalen aan Bernie E.

Een ding zie ik niet voorbij komen, de steeds hoger wordende eisen aan circuits die een F1 mogen organiseren. Spa is een verzameling oud beton gruis. Bij het wel organiseren komen die kosten er nog eens bij!! Spa zal hoe dan ook moeten moderniseren, de verplichting daartoe zal wel in een bepaald Bernie-contract staan

Conclusie: Hoe dan ook geen GP organiseren! Via dure advocaten proberen aan te tonen dat het contract niet rechtsgeldig is. Jammer voor de liefhebbers maar het lijkt me de minst kwade oplossing
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote