View Single Post
  #97  
Old 05-12-2005, 13:19
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally Posted by Desmodromic2001
Het is inderdaad de bedoeling dat ik ze nog allemaal bouw. Als je dagelijks (eigenlijk nachtelijks ) een uurtje of 2 met modelbouw bezig bent geraak je ver. Een dag zonder wat te kunnen bouwen is een verloren dag.
Het enige probleem is dat je je grens altijd maar verlegt. Daardoor duurt het bouwen van een model alsmaar langer (gebruik van Bare Metal Foil, Carbon en Kevlar decals, photo etch...) . Als je dan terug kijkt naar je oudere modellen, dan stel je vast dat deze toch niet zo goed waren of je gedacht had. Dus.. Slopen maar ! En herbouwen tot het perfect is ! Zo blijf je natuurlijk wel een tijdje bezig. Ik zeg altijd: pinten drinken kost ook geld, en het enige wat je er aan hebt is dat ze in het beste geval aan de onderkant weer uitkomen, terwijl we voor onze bouwdozen nog altijd zullen geld krijgen als we ze verkopen.
Ik zag dat je de Tamiya Porsche 961 twee keer hebt.

Eentje voor de originele raceversie,



en eentje voor de Rothmans versie?



Ikzelf heb hem 1 keer en ben van plan de Rothmans versie te bouwen, echter zonder hem te verbreden zoals eigenlijk zou moeten. Heb je trouwens weet van enige upgrade kit voor dit model? Met name de koplampen zouden wel wat betere detaillering kunnen gebruiken... Ik heb al gedacht om een straatversie van de 959 te kopen om daaruit de koplampen te "stelen", maar alleen daarvoor lijkt het me een nogal dure oplossing...
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 05-12-2005 at 13:28.
Reply With Quote