TC in de boxen + vrachtwagens achter de boxen.
Sprinters en historics op P0 en 1. Deze dienen geen materialen mee te slepen naar de grid en hebben geen pitstops.
Belcar naar P5 en P6
Die hebben luchtflessen, tenten, karren, enz...
MAAR: wat ga je dan doen met diegene die een loge hebben boxen de boxen en contractueel hun box onder de loge moeten hebben.
Ik denk niet dat het simpel is, en geef Zolder inderdaad de tijd om alles van de eerste keer perfect uit te werken. Indien je aan je sponsors wil zeggen wat je gaat rijden in 2006, er zijn nog andere kampioenschappen hé mannen. Ik zou wel eens willen weten wie vandaag de dag al mag factureren naar zijn sponsors, en dan heb ik het vooral over TC en Sprinters.
De meesten hebben een wagen of kijken uit naar een zitje. Als je de dag van de race betaald is dat toch meer dan op tijd genoeg. Als je voor TC een sponsor hebt dan doet deze dat om je een plezier te doen, niet voor de publicitaire return. Mag je dan na veel zwoegen en zweten toch factureren dan kun je enkel maar hopen dat hij dat doet voor de race.
Je gaat racen? Ja.
Op Spa en Francorchamps? Ja
Kom je op TV? Neen
Komt er publiek? Ja ( tussen de 1500 en 25000)
Met wat je gaat rijden vraagt je sponsor toch niet. Heb je een wagen of doel voor ogen dan ga je ervoor. Blijkt dat je niet genoeg geld hebt bijeengeraapt dan schrap je alles en doe je volgend jaar opnieuw je best.
Ik zou... en als.... de meest gebruikte woorden uit onze maatschappij. Ga verdomme gewoon op zoek naar 10.000 euro en stap in waar je zin hebt. Organiseer n'een tombola, verkoop lotjes, maakt niet uit. Sponsorboeken voor TC ... (lach) hoeveel moet ge er hebben. Er valt niets te bieden, dus waarom je tijd erin steken. Voor Belcar ligt alles anders, maar voor TC?
Sparen of iets ondernemen, er is geen andere weg.
|