View Single Post
Old 06-12-2005, 14:03
Clubman Clubman is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Chauffeur
Ik denk niet dat het simpel is, en geef Zolder inderdaad de tijd om alles van de eerste keer perfect uit te werken. Indien je aan je sponsors wil zeggen wat je gaat rijden in 2006, er zijn nog andere kampioenschappen hé mannen.

Met wat je gaat rijden vraagt je sponsor toch niet. Heb je een wagen of doel voor ogen dan ga je ervoor. Blijkt dat je niet genoeg geld hebt bijeengeraapt dan schrap je alles en doe je volgend jaar opnieuw je best.
Inderdaad, vandaar dat het geen kwaad kan VOORAF al één en ander in te plannen en te origaniseren ; zodat het bij de eerste race geen enorme janboel wordt.

Maar...... heeft er ook maar iemand een vraag gekregen vanwege de "organisatoren" ( ik blijf express vaag ) ?
Het was nu toch eigenlijk het gedroomde moment om een een rondvraag te doen onder de deelnemers van 2005.
Zo had iedereen tenminste het idee gehad zijn zegje te hebben mogen doen en er bij betrokken te zijn én hadden van bij de aanvang een aantal pijnpunten vermeden kunnen worden.
En één briefje ( formulier ) per team, dat moet toch wel kunnen zeker.

I.z. je opmerking wat betreft de auto, daar kan ik me niet in terugvinden :
laat het organisatorische aspect nog wat vaag zijn , je moet NU toch al weten wat het technische reglement wordt voor jouw klasse , toch ?
Anders steek je misschien je (al dan niet zuurverdiende centjes ) misschien wel in de verkeerde dingen of , erger nog, in de verkeerde auto !
Reply With Quote