View Single Post
Old 08-12-2005, 00:13
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

We lezen in deze thread dan wel dat informatie voor 2006 zeer summier is. Maar zitten we te wachten op een press release in oktober die vol staat met: Indien, zou, als, mits en maar? Kijk, zo'n stukje tekst tikken waar eigenlijk niks in staat kunnen we allemaal. Krijg je in november versie 1.1 van dat verhaal en in december versie 1.2 ...........en als je in januari bij versie 1.3 bent weet je nog niks

Het beleid van Zolder is pas om iets wereldkundig maken wanneer het 100% zeker is. Dat kan af en toe vrij lang duren maar dat wil niet zeggen dat het probleem in Zolder ligt. Lees de reply van Peter Baert maar eens.........althans als ik goed tussen de regels door lees ligt het probleem 80 km in westelijke richting

In tegenstelling tot andere circuits kan ik bij Zolder nog steeds een stijgende tendens noteren...........en van Zandvoort en Spa kan ik dat helaas niet zeggen. Winnaars hebben altijd gelijk, wat niet wil zeggen dat alles perfekt is aan Zolder. Uit goede bron heb ik vernomen dat er in deze thread enkele verbeterpuntjes aan het licht zijn gekomen
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote