Het is even stil geweest, dus gaan we nog even aan de 'vrangel' draaien, zoals wij in Brugge zeggen.
Ik had graag enkele gedachten gelanceerd, zoals daar zijn:
Iedereen is bezig over de Belcar-wedstrijd op donderdag, en de BEC zou ook de zeven bijhorende wedstrijden rijden. M'n baas beweert dat een dag 24h is, en dat je dan nog de nacht hebt om te slapen, maar toch....
De geruchten gaan dat ze het geluidsniveau gaan verhogen voor de BEC. Maar is het voorjaar gaat Zolder omgebouwd worden. Hoe ga je in godsnaam de juiste waarde van de uitlaatwijzigingen die je aanbracht? Als je tot de limiet werkt ( Een bout aandraaien tot een kwartje toer voor het breken, dan zit het vast...), dan moet je toch metingen hebben van de plaats zelf? Of er gaan nogal wat wagens de zwarte vlag krijgen de eerste wedstrijd.
Als ik de thread mag geloven verandert er niet zoveel voor de Belcar tussen de Belcar 2005 en 2006 ( ok klassen en restrictoren, ..., maar kom). De BEC krijgt een fundamentele verandering ( db-verhoging), en wij krijgen de reglementen ergens in januari 2006? Terwijl de Belcar ze nu al hebben voor 2006...
Als we volgend jaar allemaal onder de Belcar-noemer komen, blijven de homologaties voor de Belcar gelden, zoals bv. 2005 was het laatste jaar van 993...
Is er iemand die hier een antwoord op heeft?
|