Quote:
Originally Posted by MFahrer
Wij zouden graag een goeie fotograaf hebben... want anders neem ik de foto's...
|
Ik ben al vijf jaar de vaste fotograaf op school als er schoolfeesten, grootouderfeesten, uitstapjes, schoolreizen, sportactiviteiten, zeeklas en andere zaken te doen zijn. En ik krijg steeds lovende commentaren.
In het begin was dat omdat ik de enige was die wou trekken, daarna omdat ik de enige was met digitale en nu omdat ik de enige ben met geslaagde foto's waar geen armen of benen ontbreken of waar geen hinderlijke zaken op staan. Heb dit alles aan vadertje geleerd, die amateurfotograaf was. Hij heeft meerdere foto-albums aangelegd alsook trouwalbums.
Dus dat ik een goeie ben, mag je wel zeker van zijn. Maar ik moet wel toegeven dat ik nog wat oefening zou kunnen gebruiken voor bewegende beelden zoals rallyauto's. Meestal zijn die goed, maar ik mis er wel eens eentje op de 10... Kan je steeds wat voorbeelden van foto's of filmkes mailen als je dat wil. Maar er zullen wel nog goeie fotografen als ik zijn. Jijzelf niet zo als ik je goed begrijp? Want je wil een beter dan jezelf

Je pics kunnen idd soms beter, lol, maar das geen afbrekende kritiek nu hoor
Maar woensdag kan ik sowieso al niet, want dan heb ik een oefenwedstrijd minivoetbal en nu we onze laatste match voor het eerst een overwinning optekenden, hebben ze mij dus zeker nodig... Basisplaats is gegarandeerd hahah...
Anyway, succes ginds !!!