View Single Post
Old 11-02-2002, 19:49
Witte Witte is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by flugel

Eén klein ding da ik nie verstond, gij hebt een goeie 10 ronden achter mij gehongen in de 2de wedstrijdhelft, zonder dat ik een blauwe vlag gezien heb alhoewel je sneller was... ('k vond het wel wijs ze daar nie van, maar toch, als je in 2de positie rijd), nog ne keer proficiat en tot vrijdag zou 'k zeggen
Ik heb daar eigenlijk weinig blauwe vlaggen gezien (mischien wel te weinig). Maar wat wel dikwijls aanging waren die blauwe lampekes boven het circuit. Alhoewel sommigen zich daar weinig van aantrokken (nie gezien zeker??). Desondanks moet het wel gezegd worden dat de meesten wel zeer goed plaats maakten als ze ingehaald werden.
Die ronden die ik achter u gehangen heb waren eigenlijk de beste van heel de wedstrijd. Ik heb daar ne keer proberen uit te vissen hoe ge iemand, die de deur dicht houd, voorbij moet geraken zonder hem nen tik te verkopen. 'k Moet zeggen dat da nie simpel is.
In ieder geval, moest hetzelfde zich vrijdag voordoen, dan zal airco u wel uit uw concentratie proberen te halen.
Reply With Quote