Quote:
Originally posted by Witte
Ik heb daar eigenlijk weinig blauwe vlaggen gezien (mischien wel te weinig). Maar wat wel dikwijls aanging waren die blauwe lampekes boven het circuit. Alhoewel sommigen zich daar weinig van aantrokken (nie gezien zeker??). Desondanks moet het wel gezegd worden dat de meesten wel zeer goed plaats maakten als ze ingehaald werden.
Die ronden die ik achter u gehangen heb waren eigenlijk de beste van heel de wedstrijd. Ik heb daar ne keer proberen uit te vissen hoe ge iemand, die de deur dicht houd, voorbij moet geraken zonder hem nen tik te verkopen. 'k Moet zeggen dat da nie simpel is.
In ieder geval, moest hetzelfde zich vrijdag voordoen, dan zal airco u wel uit uw concentratie proberen te halen.
|
Awel 'k moet zeggen ik heb in die ronden geprobeerd hoe ge de deur toe doet voor iemand en 'k moet zeggen 'k heb het nog lang volgehouden, maar goed wat vrijdag betreft, ander team, ander wedstrijd, meer volk op de baan,...
Maar 'k ben sportief (buiten da 'k er toch in geslaagd ben een zwarte vlag te versieren

) en hoop een sportieve maar harde wedstrijd vrijdag.