View Single Post
Old 06-01-2006, 09:48
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular

Al zijn we hier al een eind offtopic bezig geweest... zet ik hier maar een kort verslagje bij van onze tweede Group A race. Een nieuw topic openen vond ik niet nodig... tis hier geen slotforum hé!

Tweede manche in het kampioenschap: woensdag 4/01/06

Zoals je al kon zien in het filmpje was ik van plan met de Sierra te rijden... De wagen was goed afgesteld en reed veelbelovende tijden. Ik had de LED's aangesloten (dus gedaan met de bluetooth electrische verbindingen -kleine insider voor de mensen op de slotmeeting) om mijn intenties duidelijk te maken, want ik had punten in te halen van vorige week...

Een kwartier voor de wedstrijd begon de Ford toch onverklaarbaar rare geluiden te maken... Aangezien er deze keer een strak tijdsschema stond op de race (om niet tegen te komen zoals vorige week waar we vertrokken met 1.5u vertraging) heb ik de oorzaak niet meer gevonden en heb ik weer de 190 van stal gehaald, recht van het circuit van vorige week... geen vijs gecontroleerd...

Een deelnemer waar ik foto's van genomen heb vòòr de wedstrijd, is de Golf van Slim (alweer om te vermijden dat de brokken er al af waren voor ik foto's kon nemen). Aan de wagen was op het eerste zicht niets te merken van de grote klap van vorige week:

Wat nu wel duidelijk is... is waarom de motorkap zo snel loste... veel lijmpunten kunnen er niet zijn hé als de kap een mm open staat!

De grid van de tweede wedstrijd: Plaats 1&2 zijn dezelfde van vorige week, op 3 staat de Marlboro 635 van Ben en op 4 terug de Golf van Slim. Op 5 staat de Quattro van Pieter en op 6 een (mijn) 635 van Jo. De gekleurde plakkertjes op de ruiten komen overeen met de kleurtjes van de lanes en dienen om het marshallen makkelijker te maken...

Enkele beelden uit de wedstrijd, de foto's zijn allemaal in motion genomen(tussen het marshallen in rap efkes foto's trekken is echt niet makkelijk):

Slim' z'n Golf al driftend net voor de lange rechte eind...

Ben z'n 635 voluit op de recht eind:

...

Last edited by MFahrer; 06-01-2006 at 10:20.
Reply With Quote