View Single Post
  #32  
Old 06-01-2006, 09:49
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2005
Location: Gent
Posts: 1,035
...

Pieter z'n Quattro:

Als je je afvraagt wat die kroonkurk daar ligt te doen... we schrijven op de binnenkant een naam en leggen de kroonkurk op de plaats waar iemand is gestopt voor als hij de volgende manche "by" is...

Slim's Golf op twee wielen, voluit de Quattro (achteraan in beeld) aan het aanvallen:


De Marlboro-man op zijn beurt weer aan het jagen op de Golf:


Van mijn wagen zijn er jammergenoeg geen motion pictures... enkel deze na de wedstrijd... Twee ronden voor het einde verliest een op mij jagende Bram de controle over zijn Supra en gaat loeihard tegen het scheidingsmuurtje. De wagen wordt over de muur gekatapulteerd en komt met het chassis op de voorruit van mijn 190 terecht op een moment waar ik voluit door de lange rechtse voor start-finish ga. Dit is het resultaat, vadaar mijn vraag in de ruil/te koop sectie:


De rijder van de Quattro (de meest onervaren rijder van het startveld) heeft ook een paar keer z'n rempunt gemist, met als gevolg dat het rijderfiguurtje is losgekomen en hard met z'n helmke tegen de voorruit moet gekwakt zijn... er is een verfschilfer los gekomen!


De wedstrijd zelf is zeer goed verlopen... iedereen begint het "ideale lijnen" systeem gewoon te worden en er gebeuren minder en minder incidenten (alleen als ze gebeurden was het vandaag uit overmoed en waren ze harder dan ooit). De Benz hield zich zeer goed en ik kon 6 ronden uitlopen op Bram z'n supra. De rest van het veld lag iets verder achterop, maar ze reden na de helft van de wedstrijd op enkele ronden van elkaar. Vooral Ben (635) en Slim (Golf) waren hard aan het knokken voor een derde plaats. In het tweede deel van de wedsrijd sloeg het noodlot voor de Benz dan toch toe... De auto vertraagde ronde na ronde... Na één keer stoppen was niet meteen duidelijk wat er scheelde, maar het rijden ging steeds moeizamer. Bij een tweede stop bleek dat het kroonwiel langzaam los kwam, ik moest om een sleuteltje lopen en alles terug vastzetten... Door dit incident verloor ik een ronde of acht. De Benz herpakte zich en op het einde van de wedstrijd had ik de rondes terug ingehaald en zijn Bram en ik met één ronde verschil in mijn voordeel over de finish gegaan. Het maximum van de punten dus voor de Mercedes-Benz! Verder is de Golf mooi over de Marlboro 6 gegaan en heeft hij zijn derde plaats mooi veilig gesteld op ongeveer 90% van de race en heeft daarna veilig uitgereden. De Quattro heeft veel tijd verloren in een aantal crashes. Jo reed buiten de kijker in de Originalteile 635 en moest de wagen echt gewoon worden. In het kampioenschap ben ik met één punt over Bram gegaan... Spanning ten top dus!


Greets from Petit Spa

Gunther
__________________

Last edited by MFahrer; 06-01-2006 at 09:58.
Reply With Quote