Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara
Maar rijden niet de meeste van die wagens met sigaretten reclame rond? voor mij geen probleem hoor! Maar in Brussel zitten er die er anders over denken...
|
Weleens de beelden bekeken van de eerste race in Zuid-Afrika? Ik kan daar geen sigarettenreclame op ontdekken............of het moeten merken zijn die door de lokale bosjesmannen gerookt worden.
En jawel het gerucht op autosport.com blijkt inderdaad een gerucht te zijn wat op waarheid berust:
Quote:
Walter Goossens, marketing-manager Circuit Zolder: "Het klopt dat er contact is geweest met de mensen van GP Masters. Maar dat betekent uiteraard nog niet dat we al een datum hebben. Op dit moment staat er nog niks op onze kalender, maar we sluiten niks uit."
http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=10594
|
Ideale vervanger voor de Historic GP. Op de sites van "FIA Historic" kom ik bij de kalenders van 2006 geen Zolder meer tegen
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|