View Single Post
Old 12-01-2006, 10:09
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular

Eerst natuurlijk efkes R/C gereden met de auto (toch ook fun hoor).. Doet me terugdenken aan m'n Tamiya 1/10 R/C's waar ik indertijd echt wel veel fun mee gehad heb...

Maar het duurde niet lang voor ik de body had losgevezen en hem op slotchassis heb gezet. De Ferrari 575 eventjes langs de kant gezet en deze M3 GTR rap gemonteerd (is veel minder werk, want het interieur is het grootste struikelblok). Ik heb de steuntjes voor de R/C chassis nog laten staan... ik heb er zo m'n redenen voor...

BBSsen passen er mooi onder vind ik! Je ziet een stukje plasticard van 1.5mm onder de chassis en de body zitten: alles is nu perfect even hoog afgesteld:

Op 1.5mm vd grond staat ie toch lekkerder dan op 5mm!

Wel... vanavond rij ik in Jette es test met deze auto, maar daar zal het bij blijven denk ik. De kas is zeer zwaar er zouden uren en uren schuurwerk in kruipen, de ruiten moeten vacuum geformed worden, een interieurtje scratchbuilden... en dan blijf ik met die weinig gedetailleerde body zitten. Wat ook een feit is... is dat ik na de aankoop van deze R/C auto gezien heb dat auto-art hem binnenkort ook uitbrengt op 1/24 slotcar... Wat ongetwijfeld een veel lichtere en mooiere body zal opleveren, met interieur, met ruiten zoals het hoort... Ik denk dat m'n zoontje een leuke mini R/C bij heeft.

G.