View Single Post
Old 16-02-2002, 19:03
Ferrari Forever's Avatar
Ferrari Forever Ferrari Forever is offline
De Paddock Regular

Geloof me, jullie zullen nog verlangen naar de tijd toen de F1 nog op Ka2 was. Kanaal2 had met al zijn tekortkomingen en gebreken toch één grote verdienste : ze hebben altijd veel aandacht geschonken aan de autosport. Bij de VRT kwamen de (en nu druk ik mij vriendelijk uit) 'volkssporten' altijd vooraan en dat zal nu echt niet veranderen. De VRT zend zowel atletiek, wielrennen, motocross, voetbal en weet ik wat nog allemaal uit dus het is gewoon onmogelijk dat ze ooit én de kwalificaties én de race zullen uitzenden. Ik gruw eerlijk gezegd bij de gedachte dat een gp zal moeten wijken voor, pakweg, het belgisch kampioenschap veldrijden in Maria-Leerne Bachten De Kupe, maar wees maar zeker dat dat zal gebeuren. Dat ze de kwalificaties niet zullen uitzenden is daar al het eerste teken van. Op de RTBF zenden ze de niet-europese kwalificaties ook niet uit dus wie geen ITV heeft, zal geen rechtstreekse kwalificaties meer kunnen bekijken tot de 1e europese grand prix.
Het komt er gewoon op neer dat het publiek dat naar canvas kijkt voor de sportuitzendingen gewoon niet zit te wachten op de F1 , en dat weten ze ook wel bij Canvas.
Voor de Formule 1 liefhebbers in Vlaanderen is dit het begin van het einde...
Reply With Quote