De Spannendste manche was duidelijk tussen de Viper van Ben en de 575 van Bram: ze reden alletwee 80 ronden en reden het grootste deel van de race op 50cm van elkaar... dit is slotracen!
Door de Pifpaf:
Bram zet de 575 al driftend door La Source:
Er werd veel van koppositie gewisseld, maar ver lagen de wagens nooit uit elkaar. Prachtig om te zien natuurlijk... iedereen stond echt stil de race te volgen!
Een andere manche die heel spannend begonnen was, werd gereden door de Saleen en de Viper, tot de Saleen zijn eerste tekenen van pech begon te vertonen. Was het te hard gegaan voor de Saleen?
Ondertussen ging de Viper snoeihard door. Hier zie je hem de razendsnel Raidillon boven komen:
Als hij reed, was hij de snelste van het veld... maar de vier pistops om iedere keer het kroonwiel vaster te zetten hebben de wedstrijd gebroken voor de Saleen:
Als afsluiter een waaghals die op een vangrail zit aan Les Combes en es de in de achtergrond Viper in de afdaling naar de dubbele linkse. Aan de vangrails te zien, zit de pipo geen cm te ver naar achter... er zijn daar al wat auto's in geknald...
De westrijd is uiteindelijk gewonnen door een oerbetrouwbare 575 van Bram... gevolgd op 5 ronden door Ben in de Viper... Ik ben derde geworden in de M3, terug op vijf ronden van de Viper. Je ziet hoe spannend het kan zijn na 300 ronden! De Saleen is na de stops gestrand op de vierde plaats... de TT is laatste geworden met een pak achterstand.
Woensdag rijden we een nieuw concept: WRC! Ik heb met behulp van een mederacer dit weekend het rally(test)baantje voorzien van wat scenery en woensdag rijden we daar verschillende proeven op met oa een Cordoba WRC, Corolla WRC, een Skoda Octavia WRC, een Lancer Evo 7 WRC en een Imprezza WRC. Neem ik de camera ter hand om jullie een verslagje te brengen?
Groeten vanop Petit Spa!
G.