@ Pinzie: Die wedstrijden gaan elke week door bij mij thuis in de garage te Gent. Als we volgtallig zijn, rijden gewoon met 8 vrienden. Af en toe komt er iemand es gastrijden. Morgen rijden we er WRC... vanavond nog bloem gaan halen om het sneeuweffect te verkrijgen in deze koude tijden!
@ A uit PDGRacing:
- we hebben er nog nooit over nagedacht... maar ik denk dat de beschikbare ruimte voor R/C groter moet zijn. De banen zouden een stuk breder moeten denk ik.
- over de FIA GT race hoor je binnenkort meer. Volgende week zaterdag rijden we normaal gezien de race die we met de mede-padockers zouden rijden. Normaal gezien komen in april de Paddock-teams dan ook aan de start.
- Aan Petit Spa heb ik enkele maanden zeer intensief gewerkt. Alles behalve de baanstukken en zo is namelijk eigenbouw hé, gebouwen, de figuurtjes zijn handgeschilderd. Binnenkort is er een nieuwe baan beschikbaar bij één van m'n vrienden en vanaf dan breek ik Petit Spa af en komt er een nieuwe houten versie met ideale lijnen. Ik ga dan de vorm van Spa meer kunnen respecteren!
Wat Zolder betreft... het was mijn bedoeling om mijn 1/24 baan naar het voorbeeld van Zolder te maken, maar dat leek met de beschikbare plaats en de verhoudingen die ik kon maken veel te makkelijk te rijden. Niets dat jullie tegenhoudt om zelf niet te proberen Zolder na te bouwen hé! Ik denk moesten er enkele onder jullie zelf es rijden dat je meteen verkocht bent... zowel op 1/24 als 1/32!
Trouwens... ergens in een zaaltje in op het circuit een permanent slot-circuit opstellen, dat zou nog meer volk trekken dan je denkt. Ik zou ook af en toe es de afstand doen om tot daar te komen hoor! Je zou bv een 24u kunnen organiseren tijdens de echte 24u. Dat gebeurt nog hoor, toen ik kind was heb ik eens staan kijk naar zo'n stand op Spa.
@ Dominique:
Na jullie Quiz moeten we es met de rijders afspreken hé, dat jullie es kunnen "dryfitten" en kijken waar aangepast moet worden.
G.