View Single Post
Old 18-02-2006, 13:37
christophe's Avatar
christophe christophe is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by bart VDB
Hey Serge,

Weegt deze (kleine) meerkost op tegen het budget voor het ganse seizoen ?Dat denk ik niet. Voor het seizoensbudget spelen een nog grotere aantal faktoren mee en faktoren die een veel grotere invloed hebben op het vooropgestelde budget.
Wat betreft de boxen: Wij hebben tijdens de Britcar - race ook gewoon buiten op de paddock gestaan (waar tijdens de 24 uren de kranen stonden). 's Zaterdags in de gietende regen (dan is het iets minder plezant) en 's zondags met goed weer. Voor mij is dit geen probleem en het heeft zelf iets. Dus voor mij hoeft de box niet. Als de mecaniekers (of teams) een karretje maken en voor de race naar de boxen gaan, is er toch geen enkel probleem? En van de Belcar - teams hebben niet graag dat je in hun box staat of komt is ook niet waar. Wij hebben tijdens de Britcar toen elektriciteit gevraagd in een box van een Belcar team. Zonder problemen kregen we het en de mensen zijn eerder behulpzaam ,als wijgerachtig. Natuurlijk moet je hen ook respecteren.
Volgens mij is het 'probleem' met de boxen sterk overroepen.
Probleem met het budgettaire en 'alles is weeral duurder' is ook sterk overroepen. Je hebt nu eenmaal een bepaald budget nodig om een bepaald kampioenschap te rijden, en het ene is al duurder als het andere. Aan de piloten en teams de vrije keuze om het kampioenschap uit te kiezen wat het beste bij hun budget past.
En wat betreft zaterdag races: dit is voor mij ook moeilijker, geloof me vrij. Maar als je een hobby graag uitoefent (hoeft nog geen autosport te zijn) moet je er soms iets voor overhebben.
Wat mij wel opvalt is dat eigenlijk niemand het nog heeft over de bewuste 95 dB. Verleden jaar (en de jaren ervoor) struikelde bijna iedereen over dit probleem. Of dit nu terecht was of niet laat ik geheel ter zijde. Heel wat mensen gebruikte dit om de TC af te breken. Ze lossen dit probleem op en nu verschuilen mensen zich achter andere problemen. Ik wil maar zeggen dat het nooit voor iedereen (ook voor mij niet ) 100% zal zijn.
Dit is mijn persoonlijke mening, na deze tread gevolgd te hebben.

Groetjes

Bart Van den Broeck

Je hebt 100 % gelijk, het zijn altijd dezelfde die wel iets vinden om over te zagen en zo meer kwaad doen dan dat ze zelf beseffen. Ze doen zich ook steeds voor als de spreekbuis van de piloten, maar het merendeel van de piloten is niet akkoord met hen. Ik zou zeggen : dat deze heren verkassen naar een andere discipline bv. crazy cross ( is heel goedkoop hoor)

sportieve groeten
Euroracing.
Reply With Quote