Besten,
of je nu nieuwe spullen moet kopen of niet... het wordt te duur voor degene die voor de fun wat races wil rijden. 318 euro voor een wedstrijd van 25 minuten en een training van 30 minuten is en blijft te duur vind ik.
Ik heb me vorig jaar 2 maal gewaagd aan deze "net niet geldverspilling" (omdat ik het natuurlijk voor geen geld wilde missen) en heb daarna besloten dat ik dit niet een heel seizoen wil doen (financieel). Maar nu het nog duurder geworden is, weet ik zelfs niet of ik dit jaar nog wel een race wil rijden.
In ieder geval ben ik hard op zoek naar een goedkoper alternatief, en geen auto-cross.
Ik blijf nog steeds trouw en vol lof over de eran dagen. Vergelijk dat eens.
55 minuten voor 318 euro(die je dan op een vroege ochtend en korte middag moet rijden) of 4 uur voor 150 euro tussen 1 en 5. In beide gevallen ben je op het circuit aan het rijden, je gebruikt je eigen auto, benzine en banden. Het is wel geen race, maar toch.
Bij mij is de drang om te rijden groter dan de drang om te racen, en dan maakt het prijsverschil wel veel uit. Ik kan begrijpen dat anderen hier een ander gevoel bij hebben en andere keuzes maken, wat prima is voor hen. Ik zal er trouwens bijna altijd zijn om jullie in de races bezig te zien.
Race-groeten,
Jo Smets
|